Tårarna på dina kinder syns inte, när regnet öser ned.

Det regnar och jag kan inte avgöra om jag gillar det eller inte, konstigt nog känner jag mig jätte tröt, kanske har att göra med att min hund håller mig vaken på nätterna. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om idag för jag e förtröt för att pyssla och för fast för att kunna åka till någon och hitta på något :( men, men det kommer alltid något.




Här är en lista för regninga dagars göromål:

Se en film

Läs en bok

måla

baka

gör små presenter

gör ett fotoalbum

ta på regnkläder och ta en promenad

gå ut och ignorera regnet

spela ler fotboll

ha inomhus tea party /mys med te

gör dina läxor

skriv dikter

bygg en koja i ditt rum och bjud in en vän på saftkalas

titta på folks bloggar

gör en blogg

skriv en låt

ring någon du inte pratat med på länge

skriv ett brev

sy något fint (volang kjol?)

gå runt och ragga på folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0