Äntligen har jag tagit saken i egna händer...

Äntligen har jag skaffat en blogg, har fått höra många gånger om att det inte är hälsosamt att jag inte är innehavare av en blogg. Även fast bloggen inte är riktigt färdig pga. att jag vill ha hjälp med inredningen, så ni får ha tålamod med utvecklingen som sker (långsamt) haha.

Det som ni kan förvänta er inom kommande tid är en inblick i min vardag med roliga och diverse tråkiga påhitt, som bara jag tycker är otroligt komiska eller charmiga. Jag vet även att jag kommer bli en trogen langare av Malin Öbergs foton!

Äntligen har jag skaffat en blogg, har fått höra många gånger om att det inte är hälsosamt att jag inte är innehavare av en blogg. Även fast bloggen inte är riktigt färdig pga. att jag vill ha hjälp med inredningen, så ni får ha tålamod med utvecklingen som sker (långsamt) haha.    Det som ni kan förvänta er inom kommande tid är en inblick i min vardag med roliga och diverse tråkiga påhitt, som bara jag tycker är otroligt komiska eller charmiga. Jag vet även att jag kommer bli en trogen langare av Malin Öbergs foton!    Så till alla underbara där ute måla världen duvblå och lyssna på Bulletproof med La Roux...

Så till alla underbara där ute måla världen duvblå och lyssna på Bulletproof med La Roux...

Kommentarer
Postat av: Malin

ÄNTLIGEN!! WOHO!

ÄR redan trogen följare. Langa så mycket du vill :D

2009-08-22 @ 20:13:51
URL: http://mrswolf.blogg.se/
Postat av: sarah

förstå vad glad jag är nu!

kunna följa dig i cyberrymden.

hihi.



triljoner pussar,

<3!

2009-08-22 @ 20:49:30
URL: http://worldinmyeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0